• Головна
  • Що треба для реєстрації припинення права власності на знищене нерухоме майно
13:10, 9 червня 2022 р.
Надійне джерело

Що треба для реєстрації припинення права власності на знищене нерухоме майно

Що треба для реєстрації припинення права власності на знищене нерухоме майно
Наразі одним з найактуальніших питань реєстрації права власності на нерухомого майна є питання стосовно нерухомості, яка була знищена внаслідок військових дій.
Так, для реєстрації припинення права власності на знищене нерухоме майно подаються:
заява власника закінченого будівництвом об’єкта чи об’єкта незавершеного будівництва, справжність підпису на якій засвідчена відповідно до Закону України «Про нотаріат»;
документ, що посвідчує право власності на закінчений будівництвом об’єкт чи об’єкт незавершеного будівництва (крім випадків, коли право власності на такий об’єкт вже зареєстровано в Державному реєстрі прав або коли такий документ відсутній у зв’язку із втратою, пошкодженням чи псуванням).
 Важливо врахувати, що реєстрація припинення права власності проводиться за умови обов’язкового внесення відомостей про факт знищення об’єкта нерухомого майна до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ).
Питання реєстрації припинення права власності на знищений об’єкт врегульовано п. 75 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 (в редакції постанови від 23.08.2016 № 553) (далі – Порядок № 1127).
 З усіх питань реєстрації нерухомості звертайтесь до департаменту державної реєстрації за адресою: м. Кременчук, вул. І. Сердюка, 27.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#війна
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...