• Головна
  • Фірмові паперові пакети: типи матеріалів та методи нанесення зображення
Новини компаній
10:06, 21 лютого 2023 р.

Фірмові паперові пакети: типи матеріалів та методи нанесення зображення

Новини компаній
Фірмові паперові пакети: типи матеріалів та методи нанесення зображення, фото-1

Сьогодні, у рамках програми боротьби за екологію, торговельні мережі замінюють поліетиленови пакети на паперові, які можна використовувати для видачі товару.

Торгівельні компанії замовляють різні типи (вертикальні та горизонтальні) та розміри пакетів. Але така опція доступна принаймні для великих торгових мереж та підприємств, оскільки виробництво цієї продукції фінансово виправдане лише за великих тиражів.

Також купити паперові пакети з логотипом прагнуть модні магазини одягу та парфумів, яким треба підкреслити цим свій високий статус та залучити клієнтів, забезпечивши більш широку рекламу.

Який матеріал застосовується для виготовлення паперових пакетів

Пакети можуть створюватися з різних матеріалів:

  • папір крейдований високої щільності;
  • картон різних типів (включаючи дизайнерський);
  • крафтовий папір;
  • поліліт (папір на синтетичній основі).

Вартість залежить від матеріалу виготовлення. Найбільш бюджетний варіант - крейдований папір середньої щільності (з нього виготовляється до 70% пакетів). Сьогодні з мелованою бумагою конкурує тільки крафт-папір, але останній менш зручний у виробництві.

Як на вироби наноситься зображення

Нанесення на пакунки можна робити декількома методами. І від обраної методики також залежить вартість виробів. Ще треба враховувати інші різні умови: розмір готової продукції, кількість кольорів, необхідна якість зображення. Сучасна поліграфія пропонує такі методики:

  • цифровий друк;
  • офсетна технологія;
  • трафаретний друк;
  • блінтове чи конгревне тиснення;
  • тиснення фольгою різного кольору;
  • ультрафіолетове лакування.

Цифровий друк дає найвищу якість і виконується в найстисліші терміни, але має перевагу за вартістю лише за малих тиражів.

Якщо потрібно замовити паперові пакети з логотипом великим тиражем, великого формату або з заливкою кольорів, то потрібно використовувати офсетний друк.

Трафаретний друк, або шовкографія, використовується при обмеженні кольорів, але дає яскраві та чіткі зображення.

Ультрафіолетове лакування дозволяє захистити кольоровий шар та робить виріб більш презентабельним. Воно наноситься або тільки на зображення, або по всій площі виробу. Це не дешевий метод, але він дозволяє получити якісні, сучасні вироби с довгим терміном використання.

Виготовлення ручок

Для зручності перенесення пакет має бути забезпечений ручками. Вони можуть виготовлятися з паперу, матерчатих стрічок, шнурків (полімерних або джутових), а також можуть бути вирубними, створеними на спеціальних верстатах за індивідуальним замовленням. Вартість ручки також відповідно впливає на ціну виробу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...